Tuesday, April 3, 2007

Liceul.... in curand o amintire....

Parca numai ieri ma pregateam fericit de primul bal din viata mea, tin minte si acuma, in jegul de la white horse din Mercur, club care nu mai exista de ani buni, ... asa au trecut anii, ...
atunci faceam proiecte sa avem note de 10, acuma.... invatz pt bac, nu ma mai intereseaza notele...
atunci eram copil, nu aveam nici o grija ... acuma sunt un adult in devenire... responsabilitatile apar, aspiratiile sunt mai mari...
atunci mi-am format prima gasca,....azi..... am si uitat de ei.. (si ei de mine)... si clasa parca era altfel, acuma si pe colegi parca nu-i recunosc, chit ca nici nu prea mai dau pe la scoala , mai ales in ultimii 2 ani frecventa mea pe la scoala a fost slaba de tot, nici nu ma mir ca s-au rupt asa legaturile intre noi,...
Deja intr-o gramada de persoane ma regasesc pe mine, dar nu pe actualul Voicu , ci pe Voicu ala de acuma 3-4 ani , boboc, slabutz, timid, fara freza, fara haine de firma, fara vrajeli.. acuma sunt cu totul altfel,... nu va mai fi niciodata la fel... sau oare va fi?...
atatea amintiri imi cad in cap si tot mai mult ma gandesc la clasa a 9a, uitand de momentele frumoase din clasa a 10a, care au fost multe, prima mea iubire adevarata, prima mea amica buna fata(nici pe ea n-o mai recunosc in ziua de azi), primul preaviz de exmatriculare :))) clasa a 11a... primul scandal cu directorul, iesitul saptamanal in cluburi , azi parca am si uitat ce-i ala Obsession, si cand anu trecut umblam foarte des, acuma... odata am fost anu asta...
oricum.... nu va mai fi niciodata la fel, dar ... toate spre bine :) e un pas inainte, studentia (aici in Cluj) ma asteapta din toamna :X

No comments: